dimecres, 11 de febrer del 2015

Byōki desu

Ja fa un parell de dies que no m'acabo de trobar bé. Tinc una enutjosa alternança de calfreds i fogots, mal de cap, dolor muscular, el ventre remogut, una mica de febre... sens dubte un virus, em dic, probablement el mateix que ja em va fer la guitza a principis d'any, quan em vaig passar tres o quatre dies al llit amb els mateixos símptomes. Un antipirètic cada sis hores i paciència, em dic, tot lamentant que això s'esdevingui en uns dies de molta feina al despatx, cosa que sens dubte em portarà a haver de treballar el cap de setmana.

Però aquesta és una explicació massa simple. El meu cos ja hauria d'estar immunitzat d'aquest virus emprenyador, i el que ara tinc sens dubte que és alguna altra cosa, només que els símptomes em confonen. I no em cal rumiar-m'ho gaire per adonar-me del que em passa, que és ben evident, i és que des de que ja fa una setmana vaig acabar la lectura de Primera Part, de Cèlia Suñol, cap dels llibres que des d'aleshores he tingut a les mans m'ha acabat de fer el pes. I això, al cos, li passa factura.