divendres, 21 d’abril del 2006

Nazo

Potser un cop al mes, a vegades més, visito la pàgina web de l’Agència Espanyola de l’ISBN a la recerca d’alguna novetat editorial en català de dos autors concrets, R.W. i D.B.. Tot i que no tinc autors de culte i el meu ventall de lectures és força eclèctic, potser massa, tinc una certa debilitat per aquest parell. Potser (si és que fa falta trobar algun motiu) per la poca, poquíssima, obra que tenen traduïda a la nostra llengua.

El penúltim cop que vaig visitar la web el resultat fou desolador. No només perquè, com és norma, no hi havia cap nova edició, sinó perquè una gran novel·la de D.B., probablement la seva gran novel·la, es trobava esgotada. Vaig restar desolat... és possible viure en un país a on no es pugui trobar la gran novel·la de D.B. en una llibreria?. Afortunadament, però, la vida és possible, car en la darrera visita que vaig fer a la web vaig veure que el llibre havia estat reeditat.

I ara que arriba Sant Jordi, el mateix Sant Jordi que fa dos anys ens portà el miracle d’un nou recull de contes de D.B., proposo un joc. A veure, immerescuts i escassíssims lectors, si endevineu de quins dos autors parlo. Qui és (o era) R.W.? I qui era (o és) D.B.? I ja posats, la cirereta del pastís, quina és la novel·la reeditada?

4 comentaris:

Hanna B ha dit...

mmmm. espessura total. dona'm unes quantes centenars d'hores. em miraré recomanacions i tot això que es fa tant aquests dies...

lola ha dit...

Dino Buzzati. No em facis mirar el google ara. Fins aquí arribo.

Lola

Anònim ha dit...

bon dia dersu!

neus ha dit...

Una servidora fent gala de la seva ganduleria, s'esperarà a que la resta de merescuts lectors/res solucionin l'enigma. Més que res perquè segur que m'estressaria buscant-los i ara que estic tranquil·leta val més aprofitar-ho.
Espero que hagis passat un bon St.Jordi. :*)