divendres, 26 de maig del 2006

Toshitake Shinohara (II)

Pres d’un inexplicable optimisme cerco (un cop més) Toshitake Shinohara a Google. I a l’atzar punxo l’onzena pàgina de resultats i trio el primer enllaç on llegeixo, tot seguit, el nom desitjat. I arribo a una estranya i simplísima web finesa a on sembla que es venen cd’s de segona mà. I dins la web cerco de nou per Toshitake Shinohara. Hi trobo un cd i l’intento comprar, però em diuen que m’haig de registrar. Em registro, doncs, i torno a buscar el cd. I ara si, el compro, i em diuen que val 4,90€, més 3€ de despeses. I els hi dono un número de targeta de dèbit i rebo un e-mail de confirmació. I els hi responc amb la meva adreça complerta, car quan m’he registrat no m’han demanat ni a quin país hi visc, ni a quina ciutat. I via web comprovo que ja m’han carregat els 7,90€. I torno a buscar a la web i ja no hi trobo el cd, car sembla que només en tenien un, el que jo ja he comprat. I set dies després (avui) em trobo a la taula del menjador de casa un sobre provinent de Finlàndia. I l’obro. I trobo un cd, Japanilaisia Lauluja (en japonés Nihon no uta, en català cançons japoneses). I poso el cd al reproductor de cd’s i escolto, de nou, la veu de Shinohara, Toshitake Shinohara, a Yuki no furu machi o.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

podries estendre una peça de Toshitake amb una pinça mp3, no?
em manca la bugada musical de la jornada...

dErsu_ ha dit...

Qui vulgui escoltar al senyor Toshitake que m'envii un mail (al profile hi ha el meu mail), i li enviaré un arxiu d'unes tres megues.

Hanna B ha dit...

ohhh! no trobo la peli a la papaya verde, algun consell?
jo el vull escoltar!!! com et fas de pregar, dersu... bé ara faré un té verd i amb l'energia que n'obtingui t'enviaré un mail!! banzai.

Anònim ha dit...

Tendremos el placer de oir al señor que hasta entonces no existia en lunes?

neus ha dit...

ummmm tinc molta curiositat per escoltar-lo, molta... però ara mateix la mandra em guanya i no sé si t'enviaré cap mail...

Sakura ha dit...

Doomo arigatoo gozaimas, Dersu-san.
Watashi wa Toshitake-san o kikimashita. Demo Toshitake-san no ongaku sukoshi hisoo desu.

Postdata: Tsukutaku = neg. tsuku-tai = no quiero llegar.(creo que es así...¿no?)

duif ha dit...

hi, I don't speak Portuguese, but I'm looking for this Shinohara CD, or even mp3s... can anyone help me out? thanks!
David, Belgium

dErsu_ ha dit...

Hello David. I don't know Portuguese either, I write in Catalan. I've a Cd of Toshitake Shinohara, which I bought through a web page of Finland, where they sold objects of second hand. If you want, you can send me an e-mail to estornells@gmail.com, and I will send you some Toshitake Shinohara's mp3.