divendres, 5 de gener del 2007

Watashi wa achira desu ka (II)

Demà de bon matí, abillat com tothom amb les meves millors robes, sortiré al carrer, traginant, com tothom, mil embalums, per repartir, com tothom, obsequis i presents, i, alhora, desembolicar els que m’hauran portat a mi, com a tothom, els dits Reis d’Orient. I després, com tothom, aniré a dinar en família, prenent per postres una massa d’ametlles, clara d’ou, sucre i mel, fins que atipat tornaré, carregat com tothom, cap a casa, amb la por que algú, només per què m’hagi vist fent, un cop més, el que fa tothom, es pugui pensar, ni per un instant, que jo, en dErsu_, el preferit dels Déus, sóc com tothom.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Em sap greu decebre't, dErsu_ preferit dels déus, però faràs com quasi tothom. A casa no farem res d'especial tret del dinar i per postres menjarem fruita o un iogurt.
De totes maneres, no pateixis, almenys jo, si et serveix de consol, tot i que el sabré petit, sé que no ets com tothom.

Anònim ha dit...

Com que hi torna; jo,també. "La gent són els altres"

Anònim ha dit...

M'encanta ser com tothom, lo greu en el meu cas, que soc conscient de que tinc un estel darrera meu, seria ser diferent

Anònim ha dit...

xDDDD! Pensa que, tot i pertànyer al col·lectiu "tothom",com a mínim tu t'ho has plantejat...i el simple fet de pensar-hi ja et diferencia, no? jejeeje

lola ha dit...

Avui, jo també he fet com tothom; i els he enganyat a tots.

Lola

Shh... ha dit...

que pensin el que vulguin, realment importa?
petons

Mar ha dit...

Com tothom...

Anònim ha dit...

En aquests casos tancaré els ulls i no et veuré. No per no veure't, sinó per no veure el meu reflex.

Anònim ha dit...

oh, quina alegria em dones, que jo no vaig fer com tothom... ni regalets ni àpat ni res. la qüestió és que tenia la sensació que feia com tothom...

Sidlia ha dit...

M'estàs dient que ets com tothom????

Vaja...
Els mites van caient.


Si vols tornar a ser-ho l'any que ve passa el dia 6 a l'Antàrtida envoltat de pinguins, déus, i fred i sense regalets...
I la teva àuria tornarà a renèixer. ;P

ptons dersu

Anònim ha dit...

Si tothom ets tu! i jo! i la resta!...
Tant fa fer una cosa diferent o semblant si desprès aquella cosa es única per a tu. Repetitiva? Si. Però única.
(umm...dic jo)