dimecres, 9 de març del 2011

Nyūsu o kakitai desu ka

De tant en tant tinc la temptació d'escriure al voltant d'algun tema de suposada actualitat, és a dir, tinc la temptació de copiar el que altres ja han escrit abans no pas jo sobre algun tema de suposada actualitat. Però se'm fa molt difícil decidir a qui copiar, és a dir, triar a qui copiar d'entre tots aquells que ja han copiat el que altres ja van escriure abans no pas ells sobre el tema de suposada actualitat. I aquest anar enrere en les fonts em fa posar en dubte la tan preuada actualitat del tema de suposada actualitat, i és potser per això que, a l'hora de copiar el que altres han escrit abans no pas jo, prefereixo prescindir de la suposada actualitat i copiar el de sempre, amb la vana esperança que a còpia de repeticions acabi, si més no, fent bona lletra.

1 comentari:

nur ha dit...

Tinc una amiga que pensa com vostè, però si només comuniquéssim coses de "rabiosa actualitat", molt em sembla que només podríem parlar de nosaltres mateixos i de coses tan poc interessants com: ara preparo el sopar, ara engego la tele i fins i tot si el Barça marca un gol a l'Arsenal... segur que fem tard teclejant-ho i ja no és de "rabiosa actualitat".

Crec que és més important que el missatge a transmetre pensem que pugui interessar (o fer rabiar) algú que no pas que sigui tan actual. Efectivament l'actualitat és tan tan tan efímera que quan acabo el comentari el primer paràgraf ja és caduc!