divendres, 17 de juny del 2011

Watashi wa yori yoi sekai o shitai desu ka

I a vós, dErsu_, no us revolta el món? em demana Jota. No, i ara, li responc amb seguretat. Però no desitgeu un món millor? insisteix Jota. De cap de les maneres, li responc encara amb més seguretat. Però dErsu_, com podeu dir semblant insensatesa... tothom desitja un món més just, hi torna, aliè al desànim i curull de bons sentiments. Doncs jo no! concloc i em tombo, tip de tanta insistència. Però dErsu_... no marxeu i atengueu a la raó... quin mal pot haver-hi a desitjar un món millor? insisteix Jota al meu darrera. 

Doncs que hi sobrem, Jota, que hi sobrem, li responc finalment, amb un cert enuig, doncs argumentar l'obvietat em fatiga. En un món millor no hi tenim cabuda, ni vós ni jo ni ningú... en un món millor tothom fa nosa, i no sé vós, però a mi no m'abelleix ni marxar ni que em facin fora... i ara, si em perdoneu, crec tenir feina.