dimarts, 4 de setembre del 2007

Yasashikunai desu

No és fàcil escriure amb un nadó de tres mesos a la falda. No pas perquè haguem de deixar anar el bolígraf cada dos per tres, ens caigui la llibreta, o haguem d’apartar constantment les mans del teclat per mirar de subjectar un cap que branda sota els auspicis de la dita llei de la gravitació universal (Philosophiae Naturalis Principia Mathematica, de 1687), o per controlar uns impredictibles moviments de mans i peus, no. Ni tampoc perquè el petit ens distregui demanant la nostra atenció, la nostra cura, i ocupant, a tothora, el nostre pensament, no.

Si no és fàcil escriure amb un nadó de tres mesos a la falda és, senzillament, perquè escriure no és gens fàcil.

4 comentaris:

neus ha dit...

no que no és fàcil...

li podreu fer un petonet al nadó de part meva? moltes gràcies :)

Moderna ha dit...

Què tendre...A mi tampoc em resultaria fàcil però de segur que em faria sentir molt bé perquè els nens petits m'apassionen.

Lupe ha dit...

M'he imaginat la imatge. El petitó mirant encuriosit això que tens a les mans, que intenta agafar-ho per a ficar-s'ho a la boca.I mai se sap, si ja comença aquí la seva aficció a l'escriptura!

Indòmita ha dit...

no és fàcil, cert
i ho sé per experiència,
escriure és com tenir un nen de tres mesos (o nou) a la falda
i intentar evitar el desastre
de la caiguda

ho provaré amb la tele apagada