diumenge, 2 de març del 2008

Yuki

Què els puc dir jo sobre la neu? Que és blanca? Que és freda al tacte? Que està formada per petits cristalls de glaç resultat de la congelació de l’aigua dels núvols? Si fos meteoròleg bé els podria fer una predicció sobre la possibilitat de nevades. I si fos físic els parlaria sobre les seves propietats físiques, si químic, químiques. Si fos aficionat a l’esquí els podria parlar de neu dura o neu tova, neu primavera o neu trepitjada, i si fos esquimal els parlaria sobre mil subtileses que ara mateix ni tan sols sospito. Però jo no sóc meteoròleg, ni físic ni químic, ni aficionat a l’esquí ni inuit... i de la neu, si volen, només els hi puc dir que és blanca, freda al tacte, i que està formada per petits cristalls de glaç resultat de la congelació de l’aigua dels núvols.

Però tot això, és clar, vostès ja ho sabien.

3 comentaris:

neus ha dit...

que és una mena de màgia?

Anònim ha dit...

Yuki també era una tripulant de l'Arcàdia. Sempre em ve el record quan el sento: Y-u-k-i.

Celia ha dit...

avui m'ha passat una cosa molt rara, estava jo a la biblioteca del COAC, i s'ha asegut al meu costat un home ...amb carrito de nen inclos...he de suposar que potser a dins hi havia el nen o nena...

i després he pensat que podies ser vostra excelència...en la teva hora de la lactància