dissabte, 14 de juliol del 2007

Gienkin

Escriu l’Enric Sòria a l’Avui sobre el Consell de la Cultura i les Arts, l’ens que ha de donar pas a un nou model de gestió cultural a casa nostra, això és, a una nova manera de distribuir diner públic entre els amics. La polèmica, pel que sembla, rau en quants han de ser els Consellers de l’esmentat Consell, si catorze com diu el projecte de llei, o menys, deu com a màxim, quatre o cinc a poder ser, segons argumenta el mateix Sòria.

Jo proposo que només n’hi hagi un, de membre, Jo, en dErsu_, que, no per res, sóc el favorit dels Déus, l’heterònim de qui això escriu, que així esdevindria, per sempre més, l’únic beneficiari del pressupost de la Conselleria de Cultura, enguany sis-cents set milions quatre-cents setanta-vuit mil dos-cents euros.

2 comentaris:

neus ha dit...

Ja teníu el meu vot, apreciat dErsu_, si és que us serveix d'alguna cosa el vot d'una simple mortal...

Espero que us recordeu de mi, quan us caigui el "pastís" a les mans... sí, ho reconec, el meu vot a més de sincer és interessat, com tots els vots, ja ho sabeu... i poder dir que tinc coneixença ambl'elegit pel déus és un fet prou important.

lola ha dit...

També em plauria força que vós fossiu l'elegit; i també intentaria alguna subvenció, esclar. Però em temo que el favorit dels déus no ho és dels homes que remenen les cireres.
En tot cas, faci'ns-ho saber.

Lola